Oost, west...

Heerlijk om weer even thuis te zijn, ook wel gek om na bijna 6 weken weer in normale leven te belanden. Kijk ook erg naar uit om woensdag weer richting Parijs te gaan. Gevoel is een beetje dubbel, raar.

Dinsdagmorgen was ik vertrokken van uit Salzburg vertrokken in de richting van Brussel. Maar in de trein me plannen veranderd en besloten om naar Luxemburg te gaan! Achteraf een heel erg goed idee, ik heb heel erg genoten van de dagen. Daarnaast ook een hele leuke, onverwachts leuke treinrit gehad langs de Rijn en Moezel richting Luxemburg. Idyllische plaatjes met bergen met kastelen en kerken langs de rivier.

In luxemburg stad nog even op zoek naar een slaapplaats. Het eerste de beste hotel binnengelopen (kamerprijs €180!), waar ze me de weg naar het enige hostel van luxemburg verteld. Merci beaucoup! Makkelijk gevonden en ingecheckt voor 2 nachtjes.

Woensdag heb ik luxemburg verkend, erg mooie stad. Woensdagavond was het tijd voor nog wat wielrennen: de proloog van de Ronde van Luxemburg met Lance Armstrong en hollands trots Johnny Hoogerland. Heel leuk sfeertje en een gekkenhuis rond Armstrong (zie foto's).

Na de gekte van de proloog terug naar het hostel om daar lekker me bedje in te duiken. In me kamer nogkennisgemaakt met 2 nieuwe kamergenootjes: Jan Willem (Sittard) en David (Noorwegen). Na een gezellig gesprekje met Jan Willem, een uitnodiging van gekregen om de volgende dag met hen mee te gaan en met de auto rustig door mooie Luxemburg af te zakken richting Sittard.

Donderdagochtend de start van de eerste etappe van de Ronde van Luxemburg meegemaakt, om daarna me Jan Willem en David op pad te gaan. Heerlijk, gezellig dagje gehad; mooie dorpje en kastelen bezocht. 's Avonds aangekomen in het appartement van Jan Willem inSittard, Nederland!

Vrijdag zijn we dan met met zn 3en naar Brussel geweest, om daar nog even van het heerlijke weer en de stad te genieten.

Sinds gistermiddag ben ik weer thuisgekomen, komende dagen de tijdom nog eventjes uit te rusten (GEEUW, das ook wel nodig!) en me fietstrip richting Parijs voor te bereiden.

Tot snel!

met Jan Willem in Brussel

Reacties

Reacties

Jet.

Hé Martijn!
Lijkt me fijn idd om ff weer thuis te zijn!
Rust maar lekker uit!
En straks op naar Paris :).
Liefs

T.M.

Vond het ook erg gezellig gisteren dat je er weer even was.
Fijn je weer even gezien te hebben :-)

Veel plezier met je volgende "reis"

Kus T.M.

Ps; thanx voor je kippetje, errug leuk :-)

iloon

jongen! ik hou het een tijd niet bij en een hoop dat ik mis!!!! weer terug en weer weg jeetje zeg! hoop dat je met een dikke glimlach terug kijkt op je reis.
veel voorpret met het voorbereiden op je fietstrip. en als je weer helemaal terug bent in de sleur van NL.... weer een kopje thee doen?
lijkt me heel leuk om je enthousiasme in het echt te zien! doei!!

Thea

Ha die Martijn,

Daar ben ik weer. Terug van een heerlijk wandel en luiervakantie in Torgon (Zwitserland) . Prachtig !! De steenarend vloog vaak om ons heen. Geweldig !! Jij gaat ook lekker geloof ik. Leuk hoor. Ik moet nog even alles lezen en dan hoor je weer van me.
Doei Thea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!