Bella Italia!

Gister ben ik na een lange reis gearriveerd in Trento, Italie! Dinsdag heb 10.00uur de trein vanuit Thessaloniki genomen om naar Athene te gaan. Maar in de trein besloten om gelijk maar door te reizen naar Patras om daar de boot te nemen naar Italie. Dat was een gok, want ik had geen idee hoe laat en of er een boot vertrok. Om 20.00uur kwam ik aan en helaas was de laatste boot om 18.00uur vertrokken. Pech, maar goed ik kreeg er wel echt een hele mooi zonsondergag in Patras voor terug (foto komt later)!

Dan maar de volgende dag de booot van 14.30uur genomen naar Ancona, om daar gister om 11uur aan te komen. Daarna meteen in de trein gesprongen om naar Trento te gaan, waar ik gister rond 19.30 ben gearriveerd.

Vanochtend heb ik een fiets gehuurd en een berg beklommen voor een heel mooi uitzicht. Voor morgen nog niet echt plannen en zondag ga ik naar de laatste etappe van de Giro d'Italia in Verona! Daar kijk ik heel erg naar uit!

Tot snel!

Reacties

Reacties

Nel

Eindelijk kan ik je verhalen weer volgen, was een week zonder internet op de boot, ja dat betaat nog!
Je gaat als een speer door al die landen. Leuk al die contacten. Voor de Giro was het niet nodig om naar Italië te gaan die hebben wij ook gehad zoals je weet.
Ik blijf je volgen als ik kan want ik ben nog een weekje op de boot en weet niet waar we naartoe gaan, daar waar de wind heen waait denk ik.
Veel plezier en wat is je volgende land?
Groetjes,
Nel

annemiek

He martijn, het gaat je goed zo te lezen!Wat een goed plan om de giro nog te gaan bekijken, echt wel jouw ding! Hier in Nederland zijn ze met bosjes onderuit gegaan tijdens de Giro.... En wanneer begint de tour de france dat er maar achteraan of ben je dan al weer terug?Die begint in Rotterdam geloof ik he?

Veel plezier, annemiek

T.M.

Ik hoop dat het weer bij u beter is dan hier
Ik zit nu achter de laptop *30 mei 17.37 uur* en kijk en luister naar een fikse onweersbui :-(
Dus hier is het een "beetje" slecht weer.
Fijne reis verder en doe voorzichtig
*kaartje kwam gisteren aan, thanx*
Grt en een dikke kus van mij

T.M *en een grt van Henkje*

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!