Grüss Gott! Österreich

Vanochtend vertrokken uit het zonnige en warme Italie. Eerst nog even lichte paniek omdat ik het sleuteltje van me leenfiets kwijt was. Maar gelukkig was die snel gevonden (onder in me backpack :), fiets snel teruggebracht en gelukkig nog ruim voldoende de tijd om uit te checken en me trein halen.

Vandaag een van de mooiste treinritten van me trip gehad door Noord-Italie, Oostenrijk en nog een stukje Zuid-Duitsland. Hele mooie groene bergen, wilde riviertjes en bergtoppen met sneeuw!

Alleen helaas is het weer hier echt bagger, regen regen regen... En dat wordt de komende dagen niet beter helaas. Ik ben de regen wel een beetje zat en neem ik morgen de trein richting Brussel!

Tot snel!

Reacties

Reacties

Rick

Ben je het reizen al zat dat je weer richthing huis komt? Of krijg je stiekum al heimwee naar de racefiets? ;-)

Marjolein

Haaaii!
Je gaat wel snel zeg, voor je het weet sta je weer hier in Nederland.
Ik vind wel dat het tijd word voor foto's hoor :P Ons een beetje lekker maken met een mooie natuur, maar het met ons willen delen ho maar :P

Oja, ik heb je frikandellen nog steeds

Jet.

Balen die regen zeg! Maar komend weekend wordt het mooi weer in NL, dus als je het weekend nog steeds van plan bent om weer terug te komen, staat er iig iets moois te wachten :).

Liefs!

Rebekka

Hé Martijn,

Dat zal een mooie treinreis zijn geweest. In Italie heb ik ook wel eens de trein genomen en dat is echt schitterend wat je onderweg ziet, prachtige natuur.
Maarre... je hebt nog 16 dagen te gaan, maar als je morgen alweer in Brussel staat, dan denk ik dat je het weekend in een zonnig Holland wilt zijn... Goede reis naar Brussel!

See you, Rebekka

Marèse

Ja, het wordt mooi weer in Nederland, maar je komt toch nog niet teug? In Italie had je nog meer moois kunnen zien. Jel lijkt wel een japanner of amerikaan, europa in 3 weken !! Oh nee, dit is al je vijfde week, de tijd vliegt. Ik hoop dat je het nog steeds naar je zin hebt en geniet, groetjes

Martijn

Mijn plan is om van het weekend weer thuis te zijn en volgende week met de fiets naar Frankrijk, Parijs. Om oudklasgenootje (Dennis) aan te moedigen als het de Tour de France voor mountainbikes rijdt.

sofieke

ow van het weekend alweer thuis. idd best snel! geniet nog van de laatste dagen en groetjes aan dennis straks :) mooi dat je het wel naar je zin hebt!
dagdag

T.M.

Wauw in het weekend alweer terug, das eerder dan verwacht.
Maar op de fiets naar Frankrijk?????????????
AU je bips !!!!

Grt van mij en Henkje
T.M.

Roeli

Hoi Martijn,

Eindelijk een reactie van mij, ik heb de hele reis van je gevolgd, maar je gaat nu wel heel snel.
Je bent bijna in nederland!
Dus ik zou zeggen, als je je verveelt, je bent van harte welkom op de KNF!!!!

Tini

Als ik had geweten van deze "reis-log" had ik je gevolgd! Nu ben ik (door alles te lezen) maar achter je aan gereisd... ;-) Mooie tour gemaakt Martijn, ben jaloers op je! Hoop gauw je foto's te zien... en oh ja... Welkom terug thuis uiteraard! See you soon!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!