Sofia!

Na een 10uur lange, maar hele mooie en interessante treinrit om 7uur vanavond aangekomen in Sofia in Bulgarije. Hele mooie groene bergen heeft Servie, wat nog specialer maakt is dat de zon er op scheen! Eindelijk na een kleine week met vooral regen een blauwe lucht en zon (zoals jullie al ff in Nederland hebben).

Wat ook wel leuk was is dat er nogal strikt gecontoleerd werd aan de grens. Een vrouw bij mij in de cabine die had iets teveel sigaretten meegenomen, foei!

Daarnaast was een wat oudere servische vrouw die engels sprak. Daar veel mee gekletst, een hele lieve vrouw want krijg van haar een heerlijk broodje kaas terwijl ik haar pas een uurtje kende! De mensen hier zijn heel gastvrij, erg fijn!

Kortom ik heb het prima naar me zin. Ga vandaag denk vroeg naar bed zodat ik morgen de hele dag heb om Sofia te verkennen. Zaterdagochtend (7uur) ga ik namelijk al weer verder naar Thessaloniki in Griekenland, voor nog meer zon! Komend weekend geven ze hier namelijk regen en onweer op, dus lijkt me dat het beste plan. Ik hou jullie op de hoogte!

Ps. bedankt voor alle leuke, lieve reacties!

Reacties

Reacties

T.M

Idd foei. teveel sigretjes meenemen ;-)
Zoiets zou ik nou nooit doen.

Hier is vandaag ook zon geweest, heerlijk weertje hebben we gehad
En wat denk je wat?
T.M heeft al 3x wezen fietsen deze week :-)

Lekker slapen straxies en veel reisplezier voor zaterdag.

Dikke knuff T.M.

annemiek

He martijn, wat ben jij een trouwe schrijver zeg! Leuk om je belevenissen zo te kunnen volgen. Je bent wel gauw van het liften afgestapt, ik lees alleen maar over treinreizen....Hopelijk ga je ook een beetje zon krijgen, want de komende week wordt het bij ons echt lente, zo rond de 18-20 graden! Knuffel miek

Thea

Ha die Martijn !!
Daar ben je weer !! Leuk joh!! Je hebt groot gelijk hoor om lekker naar de warmte te gaan en Griekenland is ook zo mooi, gezellig en........lekker en goedkoop !!! eten. Ja en wat de vrouwtjes betreft ?????? Daar hoef ik jou niets meer over te vertellen, geloof ik. Je pakt ze in van "oud" tot jong. -) Doeiiiiiiiii, veel plezier en lekker genieten. Dikke pakkerd van Thea

Annikaaaaa

het tinus,
wij houden morgen hier een bbq en om nu niet te horen te krijgen dat je niet bent uitgenodigt wil ik je bij deze uitnodigen. hahaha

veel plezier nog daaro

x je nichtje

marèse

Hoi Martijn,
op het weerbericht gezien dat het ook in Griekenland regent, wat een pech heb jij. Maar gelukkig gaat de rest vnl. voorspoedig. Blijf genieten van alle indrukken en contacten, groetjes

Jet

Wowie een aantal dagen niet op je blog gekeken.. en nu ben je alweer veel verder weg van NL!
Leuk om telkens je avonturen te lezen (ook al lees ik ze niet meteen ;))!
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!