Belgrado

Hallo daar in Nederland!

Ook veel regen daar? Hier iig wel helaas, maar goed ik heb het wel naar me zin. Gister na 8 en een half uur in de trein aangekomen in Servie. Niet echt een heel spannende omgeving gezien. Erg vlak allemaal en wel erg groen. Maar gelukkig kwam ik in de trein een jongen uit Belgrado tegen en daar een paar uur gezellig mee gekletst. Erg leuk, wat kan wist veel te vertellen over zijn land. Daarnaast hielp hij nog even op weg om het hostel te vinden. Dat ging niet meteen helemaal goed, maar gelukkig spreken veel mensen hier engels. Kwam toevallig een tandarts tegen die GPS op zijn mobiel had, handig!
Moe en hongerig aangekomen bij het hostel rond een uur of 8. Snel nog even wat pizza gekocht en daarna nog wat wezen drinken met 2 britse gasten. Was gezellig, en met hen heb ik vandaag ook nog even geluncht en door de stad geslenderd. Rond een uur of 3 alweer terug gegaan naar het hostel vanwege de regen die maar niet wil stoppen...Maar goed als het goed is wordt het weer woensdag beter, ik heb er zin in!

Vanochtend nog even de stad in denk ik, mss nog uitgaan. We zien het wel.

Woensdag of donderdag ga ik weer verder naar ik-weet-nog-niet-waar (iemand suggesties?).

Reacties

Reacties

Thea

Nou, nou, je lijkt de vliegende hollander wel. Je vliegt overal als een razende doorheen. Heeft Belgrado weinig bezienswaardigheden?? Als het mooi weer wordt, kan je altijd nog richting de kust. Even echt relaxen !! Het is daar heel mooi !!!
Succes verder hoor Martijn. Ik blijf je volgen. Leuk !!
Doei Thea

Maria

He Martijn,

de kant op van Roemenie en Bulgarije, de mensen daar zijn heel gastvrij!
Geniet van je vrijheid!
doei Maria

Marèse

Hoi Martijn,
hartstikke leuk om je reisverslagen te lezen, die je wel heel goed bij houdt. Fijn dat je zoveel mensen ontmoet waar je het gezellig mee hebt. Zelf de afgelopen 5 weken maar 3 dagen gewerkt, zodat ik je site gemist heb, maar nu toegevoegd aan mijn mail, ik blijf je volgen. Veel plezier

Zusje

Hey broertjuh,
Hier was het vanmorgen stralend weer, rond een uut of 1 begon het ineens te plenzen en te onweren. Om 3 uur was dit ook weer helemaal weg getrokken en kwam het zonnetje door. was heerlijk.
Ze geven voor aankomen weekend hier weer 18 graden aan. Dus ben benieuwd.
Heel veel reisplezier....

T.M.

Goeiemorege.
Hier schijnt het zonnetje
Hoop van bij u nu ook.
Al die regen ben je snel beu toch?
Nog veel plezier verder.

Dikke knuff T.M.

Rebekka

Hé Martijn,
Tijdens ons bezoek aan Barcelona ( afgelopen 5 dagen) ben jij alweer een flink eind gevorderd. Zo snel gingen wij niet ;-). Leuk om te lezen dat je makkelijk contacten legt en zo heerlijk op dreef bent. Zie uit naar je volgende bestemming! Succes met reizen!
Adios Rebekka

henk

IK ben blij dat je zo veel plezier hebt.
groetjes henk

Iloon

Hee!! leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. bijzonder dat je steeds weer prettige mensen tegen komt. Hoop dat je je inmiddels weer beter voelt...
en al dat lekkere eten...
en die regen. dat is minder. maar: gisteren naar A en de M geluisterd en bedenk: "het regent zonnestralen" !!!!
liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!