Budapest

Woensdagochtend ben ik om 6uur opgestaan om de trein van half 8 te halen. 12 uur later, inclusief 1 uur vertraging, ben ik aangekomen in Budapest. Best moe en hongerig, dus eerst nog even wat eten gehaald in de supermarkt.

Mijn vorige 2 hostels in Praag en Krakau waren echt super, maar deze in Budapest valt een beetje tegen. Niet echt veel leuke mensen ontmoet, vieze badkamer en erg lawaaiig. Daanaast voel ik me niet helemaal fit; verkouden, keel- en hoofdpijn. Klein dipje dus, maar goed morgen ga ik alweer naar Belgrado in Servie. Hopelijk heb ik het daar beter naar me zin.

Gister ben ik naar een spa geweest, dat was best relaxed... Heel mooi ook, ik heb in nederlands nog zoiets gezien. Gisteravond met een Indiaanse jongen en een canadees meisje goulash gezeten.

Vandaag ben ik nog even wat gerelaxed in een park, maar door de regen nu weer terug in het Hostel.

Morgenochtend neem ik om 10.00uur de trein naar Belgrado en hoop daar dan rond 18uur aan te komen. Ik kijk ernaar uit!

Reacties

Reacties

Zusje

Hey broertjuh,
Beetje jammer dan dat het tegen valt en nu ook nog eens regent. Hopelijk is het volgende morgen idd beter.
Heel veel beterschap
Kusje je zusje

Thea

Ha die Martijn,
Kop op Martijn, een dipje mag en is heel normaal hoor. Je hebt ook al zoveel meegemaakt. Is Budapest een mooie stad, ondanks de regen daar ?? Sterkte met de verkoudheid en in Belgrado hopelijk weer mooiere tijden !!
Doei Thea

Leendert

Hee Martijn,

Hopelijk gaat het al weer wat beter met je. Tot nu toe is het zo te merken al wel een compleet geslaagde reis, dus een klein beetje tegenslag moet ook wel te overleven zijn ;)

Heel veel plezier verder op de balkan :P

Groetjes,
Leendert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!