Chillen en de marathon

Gister heb ik een lekker relaxed dagje gehad. Samen met een duits meisje de hele dag een beetje door de stad geslenderd en in de zon gelegen in een park. Was behoorlijk gezellig en ook leuke gespreken gehad, het was net alsof we elkaar veel langer kenden dan een dag. Vandaag is ze weer vertrokken naar Berlijn.

Vannacht heb ik heerlijk geslapen en ben vanochtend naar de marathon van Praag wezen kijken. Heel erg goeie sfeer en echt genoten! Natuurlijk gewonnen door een keniaan met een tijd van 2.05uur. Ik vond het geweldig, had kippenvel en de tranen stonden bijna in me ogen...

Voor de rest van vandaag heb ik nog niet echt plannen, maar dat komt altijd wel goed. Er zijnaltijd mensen waarmee ik kan meegaan en of die in het hostel blijven hangen.

Morgenochtend neem ik de trein naar Krakau (Polen) om dan onder ander Auschwitz te bezoeken. Ik denk dat ik dan woensdag of donderdag verder ga naar Slowakije.

Allemoeders een hele fijne moederdag vandaag en voor alle anderen groetjes uit Praag!

Reacties

Reacties

T.M.

Hey Tinus
Leuk je even op msn "gesproken" te hebben
Zal zometeen iedereen de grt van je doen.
See you

X T.M.

Nel

Geweldige stad hè om rond te banjeren. Goede sfeer en veel te doen en te zien.
Wat ga je snel Martijn. Blijf je maar zo kort in Polen?
Ben benieuwd wat je allemaal van plan bent. Ga zelf nu even vakantie vieren maar probeer je te blijven volgen. Erg leuk om te horen wat je meemaakt.

iloon

jeetje wat ben jij een socio ;) leuk om te lezen dat je zo snel contact maakt!!! en leuk dat je je fiets 'shot' krijgt op die manier.
Hier is de zomer nog niet begonnen helaas.... wel een leuke maand met al die vrije dagen :)
maaruhm nog geen vakantie liefde hoor ik? ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!