Praagggggggggggg!

Donderdagochtend ben ik rond half 11 vertrokken voor een 5uur treinrit naar Praag en wat voor een! Ondanks de regen supermooie uitzichten, veel groen, brengen, riviertjes, mooie huisjes...

Aangekomen inPraag met regen en onweer, in 10min lopen naar hostel lekker nat geregend. Tot maandag in Hostel Elf, net buiten het centrum van Praag. Leuk en relaxedte mensen waar je makkelijk contact mee kunt maken.

Donderdagavond ben ik met een paar britse en canadese jongen wat wezen eten in de buurt van het hostel; Goulash! Was best gezellig

Gister overdagheb ik met een canadees, amerikaan en engelsman was sightseeing gedaan. En praag, wow... Praag is zo'n ontzettetnd mooie stad. Je moet hier echt een keer zijn geweest. Helaas lukt het niet helemaal om foto op me site te krijgen.

Gisteravond met dezelfde gasten een pizza gegeten en daarna uit geweest tot 5.00uur... Het was dus best gezellig, alleen voel ik me nu na kleine 4 uur slapen niet echt optimaal.

Voor vandaag nog niet echt plannen,ik zie wel wat de dag brengt... Morgen is de marathon van Praag dus denk dat ik daar maar even ga kijken. Verder moet ik nog bedenken waar ik maandag naar toe wil...

Maar ik vermaak me iig prima, tot snel!

Reacties

Reacties

Marjolein

Ik ben blij dat je het leuk hebt daar! Ik wil wel snel een paar hele mooie foto's zien hoor! :D

Liefs

zusje

Hey broertjuh,
Leuk te lezen dat het daar zo mooi is.
De foto's zien we dan wel als je weer thuis bent over heel veel weekies.
Nog wel ff je bestemming aanpassen op je kaartjuh zag ik.
Heel veel plezier daar met je internationale vriendjes en alvast een goede reis verders.

Groetjes van Marcel en een
Kusje van je Zusje

Martina

Hoi Martijn,

Allereerst bedankt voor je post! :) Leuk om een berichtje van je te ontvangen.
En ik ben het helemaal met je eens, Praag is een prachtige stad. Ik ben er al twee keer geweest, maar zou zo weer gaan. Ben je toevallig wezen stappen in Karlovy Lazne, de grootste discotheek met 4 verdiepingen? ;-)

Tot je volgende verhaal. Geniet!

Liefs, Martina

Leendert

Hee Martijn,

Zo te merken heb jij het helemaal naar je zin daar in Oost-Europa. Ook erg leuk dat het zo makkelijk is om contact te maken met andere jongeren en daarmee gezellig op kun trekken.

Kijk nu alweer uit naar je volgende verhaal ;-)

Groetjes,
Leendert

P.S. Volg je de Giro nog een beetje vanuit de verre :P

Thea

Ja mooi is Praag hè !! Ben er ook geweest en wil er best nog wel een keertje heen. Ben je ook op de joodse begraafplaats geweest ?? Met al die steentjes ?? Lekker genieten doe je in ieder geval !!!
Doei Thea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!