Potsdam en morgen naar Praag

Vandaag een mooie dag met een lekker zonnetje. Ik ben om 8.30uur vetrokken om naar Potsdam (stad die tegen Berlijn aan licht) te gaan. Een uurtje met de metro gezetten en bij aankomst een fiets geleend om Potsdam te verkennen. Ook heerlijk om weer eens te fietsen sinds een kleine 2 weken!

Berlijn is een mooie stad, maar Potsdam is nog veel indrukwekkend. Het heeft veel wel van Versailles, met veel grote en vooral hele mooie kastelen en tuinen. Ik denk dat je foto's meer vertellen, veel kijkplezier!

Morgen neem ik om 10.36uur de trein naar Praag, daar blijf ik dan tot maandag om dat weer verder te gaan naar dat-weet-ik-nog-niet. Ik weet niet of het lukt om een goede internetverbing te vinden en de tijd, dus het kan zijn dat ik wat minder zal schrijven en foto's uploaden. Jullie moeten dus maar afwachten...

Reacties

Reacties

T.M.

Goeiemorege Tinus
Lekker weertje was het ook gisteren bij ons hoor.
Heb alleen niet gefietst ;-)
Lekker met mijn luie *** in de bus gezeten.
Zoete lieve Gerritje ging naar den Bosch :-)
Heel veel succes met je verdere tocht
Ga nu even je foto's bekijken.
Tot ooit, en doe voorzichtig
Kussss T.M.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!