Almelo

Vanochtend ben ik kom om 8 uur vertokken voor mee eerste echte liftervaring. Door mams afgezet bij de oprit van de A27 bij Nieuwendijk. Na 5 minuten (!) al me eerste lift, maar deze afgeslagen ivm erg korte afstand (5km). Daarna ruim een half uurtje gewacht voor me allereerste lift. Een hele lieve man en vrouw uit Heusden brachten me naar Zeist. Daar heb ik dan een kwartiertje gewacht voor me volgende lift naar Apeldoorn. Via de toeristische route dwars door de Veluwe en ook nog even Paleis het Loo gezien en de naald van Apeldoorn (van het koninginnedag ongeluk van vorig jaar. Dan op de ring van apeldoorn een half uurtje staat te wachten bij een weg die een stuk verder afgesloten bleek te zijn. Een stukje verder gelopen en dan na nog een half uurtje wachten een lift gereken naar Deventer. Bij Deventer maar 10 minuten moeten wachten voor de volgende lift naar Markelo, waar ik ook maar 10 minuutjes hoefde te wachten. Die lift bracht me naar het ziekenhuis van Almelo, waar ik me boterhammetjes aan het opeten was en al weer me laatste lift van de dag naar het Centrum van Almelo kreeg aangeboden. Toen was het ongeveer 13uur en was ik op me eindbestemming voor vandaag. Best snel gegaan envanmiddag had ik dus nog uitgebreid de tijd om van de zon tegenieten.

Morgen op naar Berlijn! 550km over de E30 via Hannover in een rechte lijn naar Berlijn. Duitsland schijnt een goed liftland te zijn (lange stukken), dus hoop morgenavond in Berlijn aan te komen.

Reacties

Reacties

Nel

Het gaat je wel erg makkelijk af dit liften. Super zeg. Succes morgen voor je reis naar Berlijn. Gaat vast ook zo snel.
Groeten,Nel

zusje

Hey broertjuh
Dat ging vandaag inderdaad erg goed. Leuk te horen dat jeal zo vroeg er was. De zon scheen hier niet echt, dus jij krijgt wat jij verdient.
Mams is ook blij dat je eerste dag goed verlopen is.
Lees snel hoe het gegaan is richting Duitsland.
Succes...

XXX Je zusje

papa Jan

Fijn dat het zo voorspoedig verlopen is, alleen een vliegtuig is sneller, veel plezier de komende tijd!

Sofieke

dat klinkt allemaal alsof het lekker loopt, dat pakken ze je niet meer af :) hoe het ook gaat verder, geniet waar je kan!

T.M

Das snel, lijkt overtoom wel ;-)

Goodluck.
Knuff T.M.

Leendert

Zo te merken gaat dat liften helemaal OK :-D
Hopelijk blijft het voorlopig goed lukken met het liften ;-) Ik ben benieuwd of het morgen weer zo snel lukt met de laagvliegers op de Duitse autobahn.

Groetjes,
Leendert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!