Tas gepakt en morgen vertrekken!

Whaaa, begin nu best zenuwachtig te raken. Het wordt nu wel erg echt. Naast die zenuwen heb ik er ook heeeeeeeel veel zin in. Komende 2 maanden gaan ik en me rugzak richting Oost-Europa! Morgen de eerste dag ga ik naar Almelo (180km) liften, slaap daar dan een nacht bij een vriendin. Donderdag vertrek ik dan naar Berlijn (550km) en hoop daar vrijdag (of als het erg meezit donderdag) aan te komen. Daar blijf ik dan tot ergens de helft van volgende week. Vanaf daar ga ik dan naar Polen of misschien ook wel Tsjechië, dat beslis ik tzt.

Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes Martijn

Reacties

Reacties

Nel

heel veel plezier en een goede reis met veel leuke contacten. Ben benieuwd naar je belevenissen.

Zusje

Hey broertjuh...

Heel veel plezier, doe voorzichtig en ik zal aan je denken.
Ik hoop dat je een leuke tijd tegemoed gaat.
Geniet er van want voor je het weet is het weer voorbij.
Ik zie uit naar je verslagen en foto's.
k ga je missen...

XXX je grote zus

Anne

Hey Martijn,

Heel veel plezier!
Lekker van genieten, je hebt het verdient met je diploma op zak!
Ik hou je site in de gaten, leuk.

Groeten van Anne

Martina

Heel veel succes maar natuurlijk ook heel veel plezier en geniet er maar van! :) Zal vast een mooi avontuur worden! We verwachten natuurlijk wel een kaartje van in de bus ergens deze twee maanden! ;)
Groetjes en tot na je reis!

T.M.

Hey hoi
Hopen dat het een hele leuke reis gaat worden.
Veel plezier.
See you later.
Niet vergeten een kaartje te sturen, en let goed op dat je je petje niet kwijtraakt ;-)

Grt en knuffel van mij
T.M.

Rebekka

Hé Martijn, de volgende oneliner is voor jou: "Het is goed een uiteindelijk doel te hebben om naar toe te reizen, maar het is de reis (zelf) die er uitéindelijk toe doet." Ursula K.Leguin
Geniet van het reizen met al z'n (on)gemakken!Succes met je rondreis! 'k Ben benieuwd naar je verhalen! Groetjes Rebekka

Meey

Wat nou zenuwachtig, je zit hier gewoon op de bank te hangen in het saaie Almelo man :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!